Crafty Minecraft server nie przyjmuje graczy

Crafty używa Discorda jako oficjalnego kanału do – między innymi – zgłaszania issues. Zaraz po tym jak zgłosiłem, wątek został usunięty :smiley:
Skoro mam już domowy serwerek, to postawiłem na nim Crafty dla dzieci. I przez kilka tygodni pracował wspaniale, a dziś nie wpuścił dzieci do gry. Przeklikując się po Crafty Controller strasznie laguje. W końcu wypluł z siebie taka informację:

z linkiem do:

Z ostatnich zmian na serwerze, które mogłyby mieć wpływ:

• wprowadziłem zmiany na routerze:

oraz
    wprowadziłem do AdGuard Home kilka uszczelnień

Dla wszystkiego przywróciłem poprzedni stan rzeczy, ale nadal to samo Crafty ma mnie w nosie.

Macie pomysł, o co tym razem zrąbałem?

Próbowałeś restartować Crafty?

kilkukrotnie :\

Po co instalujesz taki kombajn jak Crafty dla serwerka dla dzieci, skoro możesz serwer Paper uruchomić jedną komendą z poziomu cli?

Bo nie znam się na tym. W miarę wolnego czasu oglądam tutoriale i staram się odtwarzać kroki. To co znalazłem to właśnie Crafty, który może i jest kombajnem, ale za to bardzo oczywistym w instalacji (pod CasaOS to 2 kliki, a i sam panel Crafty jest przejrzysty).
Natomiast jak już coś nie śmiga, to zaczynają się schody, bo… patrz pierwsze zdanie.

1 Like

Brak dostępu do websocketa nie powinien być problemem, bo on służy tylko do zarządzania serwerem z poziomu panelu.

Jesteś pewien, że dzieciaki mają wpisany w kliencie Minecrafta poprawny adres IP i port serwera?

Jeśli apka jest w kontenerze, czy wystawione są odpowiednie porty “na zewnątrz”?

Jakie masz informacje w “konsoli” serwera minecrafta?

Pierwsze zdanie – wygląda na to, że masz rację, bo wczytywanie danych w panelu trwa wieki.
Jeden syn może się zalogować i śmiga bez problemów (Win10). Drugi syn (LinuxMint) nie jest wpuszczany. Obaj mają te same ustawienia.

W samym CasaOS jest wystawionych mnóstwo portów i nie wprowadzałem tam żadnych modyfikacji.

Pokaż proszę zawartość pliku server.properties